Post by umatecgerlarg on Feb 19, 2022 9:08:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dammen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dammen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator bron ▞▞▞
▞▞▞ Dammen 2022 version ▞▞▞
Spelen met de computer is niet leuk. Als de computer een dam heeft verschuift hij nog maar met de dam en de rest van de stenen laat hij staan. Zo kan ik ook winnen ja! Is gewoon doorgestoken kaart.
Ik vond het leuk totdat ik het op masterniveau zou verslaan en het een gelijkspel noemt terwijl het duidelijk niet zo was. Ik heb veel beoordelingen doorgenomen, dezelfde klacht maar geen antwoord van de ontwikkelaar.
Deze app is waardeloos, het zorgt er letterlijk voor dat ik faal. Het dwingt me om zetten te doen die ik niet wil, ze bewegen de stukken heen en weer zodat ik ze niet kan pakken, en trekken dan zonder reden. Ik vind deze app echt niet leuk.
Verwarrend om te beginnen ... Slechte begeleiding om te beginnen ... TELEURGESTELD ! Post 2 ...... Nu gefrustreerd ..... In godsnaam is het gewoon .... CHECKERS !! Hoe maak je dat ingewikkeld. Ik ben klaar ! Of gewoon dimmen!
Dit is een goed spel, het helpt om op de juiste manier te denken
Het is echt, dammen laten iemand verder denken
Leuk spel
je kunt niet je eigen bewegingen maken, maar ze kunnen alles maken🤔
kun je een damspel maken oude regels waar het niet verplicht is om je te laten springen als je niet springt ze nemen je tocht of stuk van het bord om niet te springen ik heb altijd deze regels gespeeld je hebt een beter spel in plaats van 3 stukken te verliezen je verliest maar één offer om de andere twee te redden.
Frustrerend. Draw gedwongen verklaard Draw moet aan de speler worden overgelaten om te beslissen
Leuk spel.
Een geweldig spel
Stomme app je kunt niet eens een zet kiezen die hij alleen voor jou kiest 💨💨💨 als je op het punt staat te winnen staat er gelijkspel
Beste app ooit gebruikt om mijn hersenen te beoordelen. Ik ben dol op deze app-niveaus die ik heb voltooid
Ik vind het niet echt leuk, want als ik het beginnersniveau betaal, verlies ik🙄😒😢
Dame Brettspiele hyys
Goed spel, maar nogal dom. Ik moet mijn weg verdienen om de modus voor twee spelers te spelen, vooral omdat ik het spel oorspronkelijk voor mij en mijn broer heb gekregen om samen te spelen.
Ik speel graag bordspellen zoals Drafts, en ik zou deze app echt aanraden! Het heeft verschillende niveaus en het is altijd erg leuk om ze te voltooien!
Wees transparant over hoe u tot een trekkingsresultaat komt. Er is een spel dat onmiddellijk remise werd beslist zonder dat ik zelfs maar merkte wat een gedoe zou kunnen zijn en toch in andere spellen met minder blokken, zou je dezelfde zet herhalen, maar het eindigt nooit.
Heb je verwacht met meerdere speelopties
De game heeft veel advertenties om ervan te genieten
geweldig spel
De ontwikkelaars hebben goed werk geleverd bij het instellen waar je opties hebt voor verschillende soorten dammen in verschillende landen en zelfs terug kunt gaan als je op die niveaus wilt. het is goed gedaan en ze maken het handig bij het opzetten. Goed gedaan jongens en meiden.
Het principe van het spelen van dit spel moet worden herzien en verbeterd. De koning veronderstelt bijvoorbeeld dat hij voor en achter eet
Geweldig!!!!! Serieus, ik hou van dammen en dit spel kan ik de hele dag en nacht spelen, maar er zijn te veel advertenties en dat is het saaie deel. Ik moet wachten tot de advertenties klaar zijn. En ik probeer het ook te verlaten, maar het weigert en dan moet ik wachten tot het klaar is. Dit is balen, maar ik hou nog steeds van het spel
Tamelijk goed. Te veel advertenties van Likee..
Ik ben helemaal weg van dit spel. Ik speelde altijd dammen met mijn nu ex-beste vriend, en dit deed me denken aan al die spellen. gemakkelijk te begrijpen, tal van verschillende manieren om te spelen (ik geniet persoonlijk meer van Turks dammen, ik ben er eigenlijk goed in! mijn vriend en ik speelden internationaal en ik verloor altijd) & weinig advertenties, zelfs dan kun je gewoon de vliegtuigmodus gebruiken & ga advertentievrij omdat het geen wifi nodig heeft. Ik raad deze app ten zeerste aan, de beste checkers-app ooit! Ik wou dat we een multiplayer-modus hadden, dat zou geweldig zijn!
หมากฮอส กระดาน lgpa
Uiunni
Vreselijk. de stukken zullen bugs maken en niet gaan waar ik ze wil hebben en de informatie over de verschillende soorten is niet erg gemakkelijk te begrijpen.
Dam
Heel mooi gemaakt, heb het spel met plezier gespeeld.
Dama Masa Oyunları udlt
AI blijft dezelfde beweging steeds maar weer herhalen. En het lijkt ook maar één strategie te hebben waarbij het opgewaardeerde stuk op de secundaire diagonaal wordt verplaatst totdat je een fout maakt.
best
Is een geweldige app, maar saai. Ik denk dat ze er meer functies aan zouden moeten toevoegen
Leuk spel, versla de eerste 4 niveaus in ongeveer 25 minuten of zo, maar jongen, er is een vaardigheidskloof tussen Hard en Advanced. Ik heb het afgelopen uur geprobeerd te winnen op gevorderden en het lukte nog steeds niet. Hoewel ik van een leuke uitdaging houd en ik ben redelijk dichtbij gekomen, dus ik blijf het proberen.
चेकर्स बोर्ड cwa
Interessant en leerzaam
Het is een goed spel, maar ik weet niet zeker of je het niet kunt tekenen....het is ofwel winnen of verliezen en dat is vervelend voor spelers die ervaring hebben, omdat sommigen van ons blijven totdat we verbeuren.
je tegenstander komt te dicht bij je dammen je bent gedwongen om hem te bespringen, wat dit ook stom is
Tot zover goed. Hoewel nog in de voorbereidende fase. Hoop het allemaal te zien.
Prima spel
Blocky Moto Racing - motorcycle rider Versenyzés ydel
leuk, maar laat je de stukken soms niet verplaatsen waar je ze wilt hebben.
ik vind het geweldig, maar je springt van iemand als je dat niet wilt
Het eindigde handig in een gelijkspel toen ik het nummervoordeel behaalde. 🖕🖕🖕
Ik haat dit! Ik heb geprobeerd het te spelen en het geeft je alleen de mogelijkheid om één schijf op het bord te verplaatsen. Ik kan dus niets meer bewegen. Het zorgt ervoor dat je altijd verliest. Spel zuigt.